20 τρόποι για να είστε "φοβεροί" στο Internet! - δεύτερο μέρος

Θα βρείτε πολλές συμβουλές και κόλπα online και μερικά από αυτά είναι πραγματικά πολύ καλά. Το πρόβλημα που πολλοί άνθρωποι έχουν είναι το ΠΠΠ (πάρα πολλές πληροφορίες). Λαμβάνουν υπερφορτωμένες πληροφορίες από τόσα πολλά διαφορετικά μέρη, που γίνεται δύσκολο να επεξεργαστούν αυτό που έχει προτεραιότητα. Έτσι, παρακάτω είναι μια λίστα με 20 σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε, όλα συγκεντρωμένα σε ένα μέρος, ώστε να είστε σίγουροι ότι δεν έχετε ξεχάσει τίποτα!

  1. Γράψτε επικό περιεχόμενο
    Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς. Ναι, το έχετε ακούσει πριν. Αυτό δεν το καθιστά λιγότερο σημαντικό. Μην είστε απλά πρωτότυποι, μην λύσετε απλώς το πρόβλημα, αλλά γράψτε επικό περιεχόμενο που θα εντυπωσιάσει τους ανθρώπους. Διαφορετικά, είστε απλώς άλλο ένα όνομα ανάμεσα σε εκατομμύρια online.
     
  2. Πείτε στους ανθρώπους τι να κάνουν
    Αυτό θα ακούγεται σαν μια κοινότυπη πληροφορία αλλά θα εκπλαγείτε από το πόσοι το ξεχνούν/αγνοούν. Όταν δημιουργείτε μια σελίδα προορισμού, μια ιστοσελίδα ή ακόμα και ένα άρθρο υπάρχει ένας στόχος πίσω από αυτό. Μπορείτε να το κάνετε επειδή θέλετε οι άνθρωποι θα το δουν να κάνουν κάτι. Οι άνθρωποι στο Διαδίκτυο έχουν μηδενική υπομονή στο να μαντεύουν τις προθέσεις σας. Αν δεν τους πείτε τι να κάνουν, πού να κάνουν κλικ, ποιον να καλέσουν κλπ. θα φύγουν μακριά.
     
  3. Πείτε τις ιστορίες που έχουν νόημα
    Οι άνθρωποι καταλαβαίνουν τα πράγματα περισσότερο όταν μπορούν να σχετίζονται με αυτά. Μπορείτε να γράψετε τι κάνει ένα προϊόν ακόμα και να δείξετε μια εξαιρετική απόδειξη του πόσο καταπληκτικό είναι, αλλά μερικές φορές οι άνθρωποι απλά δεν θα καταλάβουν γιατί το χρειάζονται. Προσπαθήστε δίνοντάς τους μια ιστορία, μια μελέτη περίπτωσης ή ένα παράδειγμα μιας κατάστασης που το προϊόν σας βοήθησε.
     
  4. Μπείτε σε μια ομάδα
    Μην πάτε σαν μοναχικός λύκος. Είναι ένας μεγάλος κόσμος εκεί έξω και είστε ένα μικροσκοπικό τίποτα ανάμεσα σε εκατομμύρια. Πραγματικά πιστεύετε ότι η καλύτερη προσέγγιση είναι να πάτε σε αυτό ολομόναχοι; Μιλήστε με τους ανθρώπους στη βιομηχανία σας, γνωρίστε bloggers ή εμπόρους και κάντε φίλους. Όχι γιατί υποχρεούστε να έχετε κάτι από αυτά, αλλά θα σας βοηθήσει το να είστε ανάμεσα σε ανθρώπους που σας συμπαθούν και με τους οποίους μοιράζεστε στόχους και ιδανικά.
     
  5. Μην είστε ενοχλητικός
    Δυστυχώς, υπάρχουν άπειροι τρόποι να είναι κάποιος ενοχλητικός online και αν εσείς είστε ενοχλητικός αμφιβάλλω αν αυτό θα αλλάξει τίποτα. Μην χρησιμοποιείτε το ταχυδακτυλουργικό καπέλο, μην τρίβετε τα πράγματα στα πρόσωπα των ανθρώπων και μην προσπαθείτε να τους ξεγελάσετε για να κάνουν κάτι. Να είστε ευγενικοί, ειλικρινείς και αξιοπρεπείς ακόμα και αν κάποιος είναι επιθετικός απέναντί σας.
     
  6. Μιλήστε τη σωστή "διάλεκτο"
    Μόλις ξέρετε σε ποιους απευθύνεστε, πρέπει να ξέρετε πώς να τους μιλήσετε. Πολλοί άνθρωποι θα σας πουν να χαμηλώσετε το επίπεδο του περιεχομένου σας, αλλά αν το κοινό σας αποτελείται από επιστήμονες και ανθρώπους με διδακτορικά, μπορεί αυτό να μην είναι η καλύτερη προσέγγιση. Γνωρίστε την διάλεκτο στον κλάδο σας.
     
  7. Να είστε συνεπείς
    Πολλά πράγματα μπορούν να αλλάξουν - ακόμη και το λογότυπο σας ή ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας, αν και κάτι τέτοιο δεν συνιστάται να το κάνετε πολύ συχνά . Αυτό που θα πρέπει να απέχει από την αλλαγή είναι η γλώσσα της μάρκας σας. Η φωνή του εμπορικού σήματός σας πρέπει να είναι συνεπής ως προς το περιεχόμενο και την εξυπηρέτηση των πελατών. Φαίνεται πιο επαγγελματικό και βοηθά τους ανθρώπους να σας θυμούνται δημιουργώντας μια πιο ρεαλιστική και προσιτή εικόνα.
     
  8. Μη φρικάρεις
    Αναποδιές συμβαίνουν, είναι αναμενόμενες. Ο πλανήτης θα συνεχίσει να γυρίζει και θα το ξεπεράσετε. Αυτό που σίγουρα δεν θα βοηθήσει είναι να φρικάρετε να πάρετε βιαστικές (και πολλές φορές παράλογες ) αποφάσεις. Μην πάρετε ποτέ σημαντικές αποφάσεις όταν είστε συναισθηματικά ασταθείς. Χρειάζεται καθαρό μυαλό για αυτό.
     
  9. Χρησιμοποιήστε οπτικό υλικό
    Οι άνθρωποι το βρίσκουν ευκολότερο να θυμηθούν τις εικόνες παρά τα λόγια. Σκεφτείτε το παράδειγμα μιας εικόνας σε σχέση με ένα άρθρο 500 λέξεων. Προσπαθήστε να σχεδιάσετε τα πράγματα, ακόμη και τις εικόνες στα άρθρα σας, με τρόπο που να μεταφέρει το γενικό μήνυμα και "αίσθημα " που θέλετε να περάσετε το ακροατήριό σας.
     
  10. Να είστε φοβεροί
    Να είστε εσείς, να είστε διαφορετικός από όλους τους άλλους. Βρείτε τις δυνάμεις αλλά και τις αδυναμίες σας, βρείτε τις ζώνες άνεσής σας και δείτε τι θα συμβεί όταν βγείτε από αυτές. Είστε ήδη φοβεροί μόνο και μόνο γιατί είστε μοναδικοί. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να είστε άνετοι και αυτό θα αντανακλάται σε ό,τι κάνετε.


Είστε έτοιμοι τώρα;

πηγή: thenextweb.com

 

Blog_blog_keep-calm-and-know-you-are-really-awesome-2